KONZULTANT ERP (Oracle JD Edwards) - finanční účetnictví

JAKÉ ZNALOSTI JE PRO TUTO PRACOVNÍ POZICI NUTNÉ MÍT?

  • Znalost účetnictví a základní metodiky účetních postupů – praxe 2 roky v oblasti finančního účetnictví, případně adekvátní praxe při studiu VŠ s ekonomickým zaměřením
  • Pokročilá znalost práce s MS Excel
  • Čeština perfektní, anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (máme i zahraniční zákazníky s kterými konzultujeme, navrhujeme řešení – zkrátka spolu probíráme, co od nás potřebují a co my od nich)
  • Smysl pro týmovou práci – úspěšná spolupráce se zákazníkem je výsledek úspěšné spolupráce v týmu
  • Analytické a logické myšlení
  • Aktivní řidič – občasné služební cesty v rámci ČR

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE NAŠEHO NOVÉHO KOLEGY ČI KOLEGYNĚ?

  • Analýza firemních procesů a konzultace v oblasti financí v kontextu optimálního fungování podnikového informačního systému a/nebo účetního systému u našich zákazníků
  • Tvorba návrhů možných řešení
  • Konzultace a servisní podpora u svěřeného portfolia zákazníků v oblasti ERP/finance
  • ERP systém Oracle JD Edwards

VAŠI VELKOU VÝHODOU při výběru vhodného kandidáta je zkušenost:

  • S podnikovými procesy (finance, distribuce, výroba)
  • Se zaváděním podnikových informačních systémů nebo účetních systémů ve větších společnostech
  • ERP systémem používaným v ČR
  • Znalost SQL a práce s reporty

 

A CO VÁM NABÍZÍME MY?

Zajímavou práci ve firmě, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií. Perspektivní prostředí leadera na poli AVAYA, Oracle ERP, Cloud systémů. Možnost učit se od špičkových odborníků v oboru a kariérně růst. Slušné finanční ohodnocení. Aktivní účast na zajímavých projektech nejen u významných korporátních zákazníků. A co dále? Pohodovou firemní atmosféru a přátelské prostředí, kde si nikdo na nic nehraje; máme radost z úspěchů a snažíme se, aby vše bylo perfektní a zákazníci byli víc než spokojení - a když náhodou ne, umíme to rychle napravit. Taky se těšíme na pondělní společné snídaně pro příjemné nastartování pracovního týdne. K tomu 25 dnů dovolené, pružnou pracovní dobu, možnost home office, služební telefon, notebook, stravenky a další příjemné benefity.

Pro nastartování spolupráce uzavřeme pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a v případě oboustranné spokojenosti rádi smlouvu prodloužíme na dobu neurčitou.

Máme moderní a hezké pracoviště v Praze – Karlíně – Futurama Business Park (vedle stanice metra „Invalidovna“).

Spolupracovat bychom začali ke konci roku 2019, jedná se o náhradu za kolegu, který odchází do důchodu.

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný profesní životopis. Těšíme se na novou spolupráci! 

 

Zaujali jsme tě? Ozvi se!

Nejpozději do 24h tě kontaktujeme. Děkujeme.

Volbou „Odeslat“ dáváš souhlas společnosti Algotech a.s. se zpracováním tvých osobních údajů.

Copyright © 2019 - Algotech a.s. - all rights reserved - Zpracování osobních údajů - všeobecné obchodní podmínky - Tvorba www stránek